Heeft u achterstand in uw administratie en betalingen opgelopen?

Wij kunnen u helpen gedurende elke periode: 3 dagen - 3 weken of 3 maanden en zelfs langer, totdat de 'klus' geklaard is.

 

Het is alle ondernemers al eens overkomen:  Door omstandigheden bent u even fors achter met uw administratie.

 

Het kan voorkomen dat uw administratie een achterstand op loopt. Vaak gebeurt dit door ziekte, zwangerschapsverlof van een werknemer, een plotselinge uitbreiding van de normale werkzaamheden of wellicht is de achterstand van de administratie er gewoon ingeslopen. Er ligt nog een stapel facturen die nog steeds niet verwerkt zijn. Die laatste aangifte is ook al te laat en u weet eerlijk gezegd niet meer helemaal hoe het zit. U kunt wel wat hulp gebruiken want alleen redt u het niet meer.

 

Kortom, bent u op zoek naar iemand die een tijdelijk gat opvangt? Bent u op zoek naar iemand die de achterstanden in uw administratie wegwerkt? Of zoekt u iemand die alleen uw facturen en bankmutaties verwerkt in uw boekhoudprogramma?

 

GEEN ZORGEN. DIT SOORT PROBLEMEN HEBBEN WIJ AL VAKER OPGELOST.

 

Laat vertrouwd uw administratieve achterstanden bij uw bedrijf, waar u als een berg tegenop ziet of waar u niet de tijd of geen personeel voor hebt, door ons oplossen.

 

Administratiekantoor ADWINA wil met alle plezier uw administratieve achterstanden wegwerken!

Wij hebben inmiddels alles wel meegemaakt, dus we schrikken niet van een beetje “puinruimen”.

 

Voor een zeer redelijk tarief kunnen wij u een helpende hand bieden en assisteren wij u om uw administratie weer op orde te krijgen.

 

Administratieve achterstanden wegwerken is niet het leukste onderdeel van ons vak, maar het hoort er gewoon af en toe bij. Wij doen het ook met plezier, omdat we weten dat een gewaarschuwd mens voor twee telt. Een ondernemer die eenmaal te maken heeft gehad met administratieve en fiscale achterstanden, die weet daarna wel beter; dat gebeurt hem niet nog een keer. Vandaar onze gedachte dat u welkom bent, omdat we er simpelweg weer een leuke nieuwe cliënt bij hebben, nadat we het 'puin geruimd' hebben.

 

Informatie:

Meer weten? Maak gebruik van ons contactformulier hieronder of bel ons dan eens op 06 – 29 43 16 15

Een mailbericht kan ook: info@adwina.nl


Neem met een gerust hart contact met ons op!

 

Het is toch jammer dat er heel veel geld en andere mogelijkheden 'op de plank' blijven liggen omdat u als ondernemer zich niet de tijd gunt of heeft om tijdig zorg te dragen dat u de periodieke cijfertjes op tijd gereed heeft en daar bijvoorbeeld te laat facturen verstuurt of Btw-aangiftes indient. Vaak betekent dat het oplopen van forse boetes van bedrijfsverenigingen en/of belastingdienst en het mislopen van wellicht te verkrijgen subsidies.

 

Het is onze missie om bedrijven te 'ontzorgen' op het gebied van administratieve, fiscale en financieringsvraagstukken, op een zodanige wijze dat van een partner/partner-relatie gesproken kan worden. Wij streven er naar om dit tegen de beste prijs-kwaliteitsverhouding voor bedrijven te realiseren.

 

Het inhalen van boekhoudkundige achterstanden is een van onze specialiteiten omdat wij, als klein zelfstandig administratiekantoor, geen 9 tot 5 mentaliteit hebben en dan ook een flexibele instelling hebben wat betreft beschikbaarheid. Wij denken echt met u als ondernemer mee en zijn u graag van dienst.

 

'Kantoor aan huis' hebbende betekent dat de  lijnen kort zijn, wij betrokken zijn bij uw onderneming en op de hoogte zijn van de actuele branchegerichte ontwikkelingen. 

 

Bent u op zoek naar een administratiekantoor met een 'persoonlijke' inbreng en volop kennis en ervaring. Neem dan contact met ons op.